EEN NIEUW BERICHTJE VAN JANNIEPANNIE - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu EEN NIEUW BERICHTJE VAN JANNIEPANNIE - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

EEN NIEUW BERICHTJE VAN JANNIEPANNIE

Blijf op de hoogte en volg Janneke

14 Januari 2013 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

Hallo allemaal ,

vandaag een beetje een ander berichtje als normaal, niet meer dag bij dag , maar gewoon een beetje van de week, ik ben namelijk een beetje vergeten om het allemaal bij te houden deze week .

Ik ben om te beginnen deze week naar Morro Jable gegaan om een bankaccount te openen. Helemaal alleen EN in het spaans. TOMAAAAAA!
En het is me nog gelukt ook! :)
Ik weet dat jullie nu achter de computer zitten te applaudisseren , dus maak ik even een diepe buiging voor jullie.

Daarnaast is mijn vriend weg , meneer ik ben alleen op de wereld. Hij heeft niet eens doei gezegd, maar daar lig ik nou niet echt bepaald wakker van.

De kaarten die ik 27 december op de post heb gedaan , zijn nog steeds niet gearriveerd in nederland .....
Ik hoop dat julie ze snel krijgen !

Verder gaat alles nog steeds super goed,
Ik geniet van elke dag dat ik hier ben ,
lekker weer , leuk werk , leuke collegas, mooi hotel , alles is goed voor mij!

De berichtjes die ik van jullie krijg doen me ook goed!

Doei allemaal ,
Volgende week weer een groter verhaaltje !!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 14 Januari 2013 - 18:18

    Marieke Bosters:

    hihi , geniet ervan he sissie!

  • 14 Januari 2013 - 18:42

    Adje En Minus:

    Hoi Janneke,fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt,en jij zit daar lekker te zonnen en wij zitten in de kou en in de sneeuw,jaaaa tis aan t sneeuwen en vriezen hier, en dan weet je t wel hier in nederland ,ik hoor net op tv dat ze al aan n elfstedentocht denken ( t mot nie gekker worre) twee nachtjes gevroren.
    Janneke werk ze weer van de week en tot mails
    ps: Ik heb 7 januari post voor je weggedaan ben benieuwd wannneer dat aankomt ,ik hoor t wel

    groetjes en n dkke kus Adje en Minus

  • 14 Januari 2013 - 18:58

    Jenny Bosters:

    Hoi Janneke,
    Ben blij voor je dat je 't zo goed naar je zin hebt in spanje! Snap 't wel een beetje hoor want 't weer is troch lekkerder dan hier in 't koud kikkerlandje.
    Ben super trots op je dat je zelfs alles in 't spaans kan regelen(centjes en bank)
    Je verslagen lees ik niet helemaal want vind ze te uitgebreid.
    Voor zo,n ouwe tante is dat niet zo belangrijk!!!!! (ha ha)
    Meisje geniet van al de leuke dingen die op je pad komen! Tot lees !

    Groetjes Tante Jenny en Oom Noud

  • 14 Januari 2013 - 20:09

    Riet Bosters:

    hoi janneke wat kan je het toch leuk brengen , we vinden het geweldig dat het zo goed gaat met je,dat die knul weg is .is goed zulken jongens moet je maar links laten liggen . maar jij zit in de zon en hier is het gaan sneeuwen. en vriezen het is arstikken koud. we denken aan je veel liefs van ons een knuffel van Dirk en heel veel kusjes van mij

  • 16 Januari 2013 - 18:12

    Greet:

    hee janniepannie, leuk berichtje hoor had het zo gelezen!!!!
    zal niet meer zeggen dat het koud is hier heeft de rest al gedaan.....
    heb afgelopen weekend kaartje gestuurd ben ook benieuwd wanneer dat het aankomt, kijken of ze daar net zo snel zijn als hier haha
    groetjes en geniet van het lekker zon (als je niet moet werken natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 13654

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: