Groetjes vanuit de zon :) - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu Groetjes vanuit de zon :) - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

Groetjes vanuit de zon :)

Blijf op de hoogte en volg Janneke

28 Januari 2013 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

laten we met positief nieuws beginnen: IK BEN ZOOOOO BLIJ , de zon is hier weer terug.
Na da t hij een weekje verstoppertje heeft gespeeld achter de wolken en in plaats daarvan de wind hier vooral heerste, heb ik vandaag weer lekker in mijn onderbroekkie in de zon gelegen.

Ook heb ik sinds vandaag een bril.
Ik had de hele tijd last van mijn ogen omdat ik zon lange tijd mijn lenzen in had . Mijn ogen waren de hele tijd ontstoken , en het drukte de hele tijd op mijn ogen.

Ik kan je nu al vertellen dat dit een beetje een wirwar berichtje word.

Zondag komt mijn juffrouw van school langs, die blijft 1 nachtje hier, komt ze kijken hoe het is en hoe het gaat en waar ik precies zit enzo.

en dan 10 februari komt mijn lieve vriendinnetje Kimberly voor haar stage naar Fuerteventura. En heb mijn mijn coordinator gesproken, en waarschijnlijk komt ze een beetje in de buurt. Dat zou echt te chill zijn!
En anders is er nog geen paniek want het hele eiland heb je in 2,5 uur gehad.

Carnaval in nederland is ook bijna, ik vind het echt heel erg nog steeds dat ik daar niet bij ga zijn, het is toch het leukste feestje van het jaar voor mij.
Maar ik hoop dat jullie allemaal heel veel plezier zullen hebben en aan me denken.......:)

Veel mensen zijn weer naar huis toe.......
dus nu is het weer wachten op de nieuwe gasten.

Allemaal nog bedankt voor de kaartjes en brieven die ik heb ontvangen:)


XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tot snel weer!

  • 30 Januari 2013 - 16:44

    Greet:

    Hee Janneke jij blij met je zonnetje ik blij dat de sneeuw weer weg is.... enne er waren toch niet teveel toeschouwers hé in je onderbroekkie in de zon tis maar goed dat je moeder dat niet weet haha
    Zou ook wel juf willen zijn op die school dan kom je nog eens ergens!
    Carnaval is er volgend jaar ook weer gewoon, en anders vier je het toch daar, een ideetje voor de kidsclubje???
    groetjes tot horens XXX VAN ONS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 13675

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: