korter berichtje op verzoek van janniepannie - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu korter berichtje op verzoek van janniepannie - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

korter berichtje op verzoek van janniepannie

Blijf op de hoogte en volg Janneke

21 Januari 2013 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

Ik hoor van veel mensen dat mijn reisverslagen veelste lang zijn, dus bij deze zal ik het voortaan iets anders doen en een samenvattend verhaal schrijven over de hele week, nou ja ik zal het proberen samenvattend te houden !
Deze week was de week van mijn kapotte kleren, 1 keer stond ik aan het zwembad te dansen en toen brak me bh in tweeen, ik heb nog steeds geen idee hoe dat dan weer kan gebeuren , maar oke. Gelukkig zijn de sluitspelden uitgevonden en kon ik hem aan elkaar maken met twee schuifspelden. De andere was toen ik Beachy was de mascotte en ik me daarna terug ging omkleden , en mijn hele broek aan de voorkant was opengescheurd, lang leven de mascottes!
Ook heeft het deze week voor het eerst geregend sinds ik hier ben , en dat is al 6,5 week ! Kan je je amper voorstellen als je uit Nederland komt he . Alle mensen gelijk in totale paniek , maar gelukkig was het maar heel effekes.
Daarnaast was het ook een week vol met verschrikkelijke kinderen , poolse hooligan kinderen, tegen mij en tegen de andere kinderen . Eerst een hele chaos maken in de kidsclub , met dingen gooien alles, zeg ik dat we gaan opruimen , ga ik water halen om de tafel af te poetsen , klimmen ze uit het raam …. Zeg ik tegen die ouders dat ze moeten helpen omruimen, zeggen die ouders: Nee dat willen ze niet . AAAAAAAAAAAH! TERRORKINDEREN! En Beachy is twee keer weggelopen van de minidisco , omdat ze zo vervelend waren.
Maar goed nieuws , ze zijn weer naar huis
Daarnaast was er gisteren een show mannen tegen de vrouwen, de eerste keer sinds ik hier ben dat ze die gedaan hebben, maar je raad het al er was een vrouw te weinig ….
Dus had ik de eer om mee te spelen …….
Het eerste spel had iedereen een nummer van 1 tot 4 bij de vrouwen en 1 to t 4 bij de mannen . en dan kreeg je een volgorde hoe je moest gaan zitten aan de andere kant. Gewonnen door de vrouwen jeeeuj !
Tweede spel moest je een kaart aan je mond vast zuigen en dan moest iemand van het andere geslacht hem over pakken door de kaart aan zijn of haar mond vast te zuigen , en dan als je de kaart liet vallen was je af. Dit spel was gewonnen door de mannen, ja mannen kunnen blijkbaar beter zuigen…..
Bij het derde spel stonden er 8 glazen op een tafel , voor ieder 1 dus, 4 met wodka en 4 met water en dan wist je dus niet wat je ging drinken. En dan moest je een glas atten en dan moest het andere team raden wat je dronk, ook dat was gewonnen door de vrouwen, oja ik had natuurlijk weer de wodka gatverdamme  !
Het laatste spel was jukebox spel , je moest een liedje zingen als de microfoon voor je gehouden werd , maar dat gebeurde dus vaak , en iedere keer moest je een ander liedje zingen, en ik had het spelletje gewonnen, whoehoe thank god voor de Nederlandse kinder liedjes .
En met dat spel , sleepte we met de vrouwen de winst binnen.

Vandaag ben ik voor het eerst naar een spaanse kapper geweest
Serieus , eerst kreeg ik zon capejes ding om die je witte nie bij dun kapper krijgt, ging ze daarna eerst haar leven vertellen tegen haar collega, daarna had ze tijd voor me … eindelijk haha.
Daarnaast heb ik ook een bril gekocht, kan ik volgende week ophalen , omdat ik mijn lenzen zulke lange dagen in heb , gaan me ogen pijn doen , of me lenzen breken spontaan door midden.
Ik heb een zwarte bril met rooie pootjes gekozen, haha volgende week zal ik je der een foto van geven.

Nou Dag allemaal , met mij gaat alles nog steeds goed, heb trouwens weer whatsapp, en als je me wilt bellen heb ik een spaans nummer, kan je aan mama of mij vragen.

DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI , vanuit spanje.

  • 21 Januari 2013 - 20:11

    Jennifer Oudbier:

    Jaaa wat een leuk verslag, en allemaal zo herkenbaar hihi! Was leuk net even met je te praten.. of nouja typen en praten. Zet hem op, we zijn trots op je! xxxx
    ennu niet vergeten te genieten he, voor je het weet ben je alweer thuis!

  • 21 Januari 2013 - 20:13

    Oma Riet Bosters:

    he meisje ik heb je verslag weer gelezen, en ik vind altijd leuk om iets van je te lezen of te horen.
    veel liefs en heel veel kusjes en knuffels

  • 21 Januari 2013 - 20:39

    Adje En Minus:

    Ha die Janneke, leuk verslagje zo meid ,veel makkelijker door te lezen ,wacht op de foto met je brilleke dat zijn we nie meer gewend van jou he meid ,maar zal je best goed staan ,en vervelende kinderen zijn er altijdmaar daar weet je op den duur ook wel raad mee .nou geniet van het zonnetje ,wij van de sneeuw

    groetjes en n dikke kus Adje en Minus

  • 21 Januari 2013 - 21:11

    Tante Mieke:

    hallo janneke je beleef nog al eens wat het is geen saaie baan leuk dat het zo goed gaat groetjes uit het koud vossemeer tante mieke

  • 22 Januari 2013 - 09:25

    Nicole:

    Hee meissie!

    Het leest inderdaad wel wat makkelijker zo. Alhoewel je andere (lange) verslagen ook super leuk zijn om te lezen hoor :)
    Ben blij dat t goed met je gaat!

    Laf joe

  • 25 Januari 2013 - 20:50

    Greet:

    Hee de Janneke, is inderdaad lekker lezen zo'n "kort verslagje", dat er zoveel vervelende kindertjes zijn wat zijn jullie dan allemaal goed opgevoed hé, hoorde van Anniek dat je ons kaartje ontvangen hebt, dat is wel snel ruim een week, nou dan zullen we er nog wel eens een paar sturen.
    Hee de groetjes van ons en ben stik jaloers op die zon van je doei x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 13682

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: