een ieniemieverslagje - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu een ieniemieverslagje - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

een ieniemieverslagje

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 December 2012 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

Dag 13

Dag 14
Vandaag was het piratendag , en er waren 6 kinderen, dat is een leuk aantal !
In de ochtend hebben we een piratenbril geknutseld en spelletjes gedaan zoals dat ze de piratenhoed door moesten geven en dan als de muziek stopt , ben je af. En omstebeurt moest iemand iets verstoppen wat de rest moest zoeken , want ja ja piraten moeten natuurlijk goed kunnen zoeken. Daarnaast hebben we ook een dobbelspel gespeeld met grote dobbelstenen, maar dat spel is een beetje moeilijk uit te leggen als je niet weet hoe de kidsclub er uit ziet. En zakdoekje leggen , dat raad ik je eens aan om te spelen met duitse en poolse kindjes die proberen het liedje mee te zingen haha. Daarna gingen we wat drinken in de bar en naar de speeltuin , waar we met de bal gespeeld hebben , piraten moeten immers goed kunnen vangen en werpen als er een schat is gevonden. En toen was de ochtend al weer voorbij. Toen gingen we cabaret oefenen , want vanavond heb ik mijn eerste show gespeeld ! Maar daar over sebiet meer……. Om het spannend te houden ! Daarna was het weer kidsclub tijd , waar we een grote schatkaart gingen schilderen met zijn alle. Nou geloof me , dat is een schatkaart geworden die niet op een schatkaart lijkt haha, die meisjes gingen allemaal in de schatkaart vlinders en bloemen schilderen , en ik zette een kruis waar de schat lag , ik draai me ff 3 tellen om kijk weer op het blad en toen stonden ineens overal kruizen. Of ik spreek zo slecht Duits dat ze me niet verstaan of ze hebben gewoon nog nooit een schatkaart gezien. Daarna gingen we met waterballonnen nog een keer vang en gooi spelletjes doen, want ja bij een bom zitten er ook gevolgen aan haha. Een meisje zat er helemaal onder , arm kind. Ook echt nog zo’n meisje met een brilletje en een beetje verlegen, vond ik echt vet zielig, maar ja ze is natuurlijk helemaal niet zielig , maar dat beeld van een doorweekt meisje met een beslagen brilletje past niet in mijn rijtje , leukste beelden ever . En toen was het weer tijd om te oefenen , en minibuffet, dat is iets nieuws, waarbij je met de kinderen moet eten. Nou geloof me het is best lastig om het EN leuk te maken terwijl ze ook nog eten . En niet met hun eten gaan spelen, en op tijd klaar zijn , en naar je luisteren en zich gedragen , aangezien we in het restaurant aan een tafel zitten. Vandaag heb ik ook ontdekt dat de vrouw van het restaurant echt een bitch is , ze doet keileuk tegen je als er gasten bij zijn , en als die er niet zijn , fluit ze naar je alsof je een hond bent en kijkt ze chaggerijnig, en dan ineens zijn die kids er , en dan komt ze high five geven en knuffelen . En toen was het alweer bijna tijd voor de cabaret show ! Er waren verschillende sketches, in eentje speelde ik een non in een wasserette , en daarnaast waren daar ook een gay die van bananen hield , een meisje met smetvrees en een zieke oude oma. En toen kwam er een knappe man binnen, moest ik me nonnenkleedje uit doen , en in een kort jurkje , en dan allemaal om hem heen en hem aaien en aanraken en achter zijn kleren aanrennen als hij die uittrok. Ik heb fotos dus dan zie je wel wat ik bedoel , en in de andere was ik samen met marcin een kindje , die eerst iemand die een standbeeld speelde gingen bekogelen met een bal en daarna ijs in zijn broek stoppen , en daarna ondertapen ,( met tape) en daarna ging marcin weg omdat ie moest poepen en smeerde we het standbeeld onder met poep. Ja het is een beetje raar als ik het zo terug lees, maar het verhaal er om heen is wel leuk vin dik.
Daarna was het weer tijd voor de disco . Het is alleen al weer een paar dagen geleden dat deze dag is geweest ik loop een beetje achter. Dus ik zou als ik eerlijk ben niet zo goed meer weten wat er op de disco is gebeurd.

Dag 15

Dag 16

Dag 17

Dag 18
Vandaag is het 24 november , blijkbaar is dat hier een belangerijke dag , we moesten vandaag werken , terwijl we normaal vrij zijn op maandag,En we moesten een uur eerder beginnen. Heb vandaag ontdekt dat als Marcin honger heeft, ik moet rennen om hem bij te kunnen houden haha. Om kwart over 8 liepen we weg naar het hotel , en echt hij liep echt heel snel, en toen zei tie ± im hungry, en toen dacht ik aha vandaar. Helaas was onze leuke collega Kosta het weer eens vergeten dat we vroeger moesten beginnen………… Toen ging ik met de kids naar de kidsclub en gingen we een kerst knutsel maken. We hebben broches gemaakt voor op een shirt , ik heb helaas geen fotos maar ze waren heel mooi geworden. Daarna was het pauze , de laatste tijd kan ik alleen niet meer rustig eten tijdens de lunch , omdat Kosta denkt dat iedere Nederlander Wiet rookt, en dit aan iedereen loopt te verkondigen inclusief sommige gasten en collega´s , en om hetnog leuker te maken loopt ie er de hele tijd grapjes over te maken. Nou moet ie weten wat ie zegt, maar stel je voor dat je op vakantie bent met je kinderen, en iemand uit het animatie team komt naar je toe. En zegt `ja mijn collega daar rookt iedere dag wiet, dan breng je je kinderen daar toch niet meer heen? Maar ik heb vandaag ook met mijn coördinator Karell gesproken, en hij stond aan mijn kant , moest een gesprek aanvragen met hem erbij . om 1 uur werd er weer geoefend, morgen doen we een broadway show , met verschillende stukjes van show. We hebben vandaag ook een begin gemaakt aan Grease, het is alleen kut dat de hele dansjes anders zijn als dat ik ze ken, dus ik m oet alles opnieuw instuderen, maar het voordeel is dat deze dansjes leuker zijn ! Daarna moest ik verkleed als kerstvrouw , Marcin als Kerstman , Roxie als Clowns , Kosta als Kerstelf en Lukas as kadootje. Ik zal een foto bijvoegen. In het hotel konden ouders kadootjes afgeven voor hun kinderen , en die konden die dan vandaag af halen bij de kerstman. Sinterklaas is namelijk iets typisch nederlands , die hebben ze hier niet. Ik vond het echt schatiig die kindjes. Ben ook vet vaak op de foto geweest met gasten haha. Ik zal wel eens vragen of sommige fotos willen mailen naar mij. Vanavond om 7 uur stond schminken op het programma , dat deed ik samen met roxie . Hier hadden ze tenminste wel goeie schmink, ipv die zooi uit kidsclub. Die schmink is echt niet goed namelijk. De meeste kinderen wouden hun hand geschminkt hebben, en het grootste gedeelte is heschilderd door Roxie, ik ben eerst bezig geweest met een stuk of 4rondjes te lopen door het hotle om kinderen te vinden. Gelukkig was er een leuk aantal kinderen. En kon de minidisco van start gaan. Helaas viel na 2 liedjes de muziek uit , maar toen mochten we in de discotheek dansen, dat is leuker, omdat je vanuit de bar daarop uitkijkt, zo alle mensen konden mee kijken ! Het was vandaag ook lekker druk met dansers. Gelukkig eindelijk kinderen. In de avond was er een show van buiten af . Acrobaten. Echt het was echt heel knap wat hun deden , en daarna ben ik naar huis gegaan , en hadden we kerstfeest met ons animatie team. Waar de kerstman langs kwam!!!!!!!!! Ik heb een kaarsjes houder gekregen in de vorm van een kabouter met een hartje echt heel koedie, en een shotglaasje van fuerteventura. Het was heel gezellig , ik heb echt leuke collegas. 

Dag 19.
Vandaag was het weer kerstmis ! We gingen weer knutselen met de kindjes. En we gingen kerstspelletjes doen , zoals geef de kerstmuts door en zo. Voor de rest was het vandaag een beetje zoals altijd. Behalve dan het kerstdiner, wauw het zag er echt heel mooi uit , en het eten was echt heel lekker. Was het minidisco die ik vandaag in me eentje heb gedaan  . En ik kreeg nog positieve reacties ook. Daarna was het tijd voor onze broadway show. Eerst deden we een stukje van ABBA , 4 dansjes , die gingen op zich wel goed. En toen kwam de act van de avond hoor mijn buikdansact….. Ik moest in een legging en een laken, ik zal er een foto van bij voegen…….. Sorry dat ik niet lach op die foto maar ik voelde me niet echt op mijn gemak . En we deden ook nog een stukje van een andere musical . Het was heel leuk en de hele zaal zat vol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarna was het disco , en ook dat was erg gezellig , iedereen stond op de dansvloer.


Sorry dat ik dit keer niet zo veel heb geschreven , heb weinig vrije tijd, en dat is pas weer minder na nieuw jaar. Daarna zal ik weer een uitgebreid schrijven , dat beloof ik jullie.
Ik heb in ieder geval geleerd tot nu toe al dat als Marcin honger heeft , ik alvast 10 minuten eerder moet vertrekken omdat ik hem niet bij kan houden als hij honger heeft, en dat shows doen mijn passie is. Dag lieve lezers, fijne feestdagen en als ik julle niet meer spreek , ook een gelukkig Nieuwjaar allemaal.

  • 26 December 2012 - 19:54

    Adje:

    Hey janneke, vind je dit n kort verslagje nou meid het is toch prima zo ,maar de kerst is goed verlopen lees ik moet je met oud en nieuw ook werken of ben je vrij hier bij ons was t weer gezellig druk net als andere jaren ,en nu op naar 2013,Groetjes en n dikke kus Adje en Minus

  • 26 December 2012 - 19:54

    Nicole De Jong:

    Wat doe je leuke dingen daar man!

    Ben blij dat het zo goed gaat daar lievie :)

    xxxxxxx

  • 26 December 2012 - 20:36

    Mieke Dam:

    leuk janneke ga zo door met je belevenise en verhaaltjes groetje uit nat vossemeer mieke

  • 26 December 2012 - 21:16

    Maudy:

    Fijne dagen schattie!

    Loveu

  • 27 December 2012 - 12:19

    Je Papatje:

    he Jannekeee, fijn dat je je ding kan doen. en je weet, als je het goed doet zijn er altijd mensen ide daar last van hebben. laat die muts van het restaurant maar lekker zo doen....... is gewoon jaloesie. want niemand is zo goed als jij......... (ik tel me eigen ff niet mee) hahahahhahaha dikke kus.

  • 27 December 2012 - 15:29

    Oma Riet:

    geweldig zo jij het op schrijft het is zelfs voor mij te begrijpen.ik blijuf je volgen heel veel liefs

  • 29 December 2012 - 18:01

    Greet:

    Hee Janneke volgens mij val je kilo's af zo druk heb je het...... enne er was weer genoeg te lezen hoor, heb je alleen niet over de zon gehoord deze keer.
    Nou meid alsvast een gezellige jaarwisseling (op het strand???) en een heel goed 2013 gewenst
    groetjes van ons allemaal

  • 29 December 2012 - 20:07

    INNE KEES:

    Dag Janneke.Alles goed?Denk t wel he.Hier ook hoor.Heb lekker n weekje rust.Dan kunnen we volgende week er weer tegen aan.Groetjes Kees enIne enTORRESXX

  • 29 December 2012 - 20:07

    INNE KEES:

    Dag Janneke.Alles goed?Denk t wel he.Hier ook hoor.Heb lekker n weekje rust.Dan kunnen we volgende week er weer tegen aan.Groetjes Kees enIne enTORRESXX

  • 30 December 2012 - 12:56

    Marieke Schoutens:

    He janneke,
    Klinkt allemaal super...fijn dat je het zo naar je zin hebt!!
    Dikke knufels vanuit flipland!!

  • 30 December 2012 - 12:58

    Je Zusje:

    hee zus!

    ik blijf je volgen!
    mis je wel zo met de feestdagen hoor, maar je hebt het goed dus dat is fijn ^^

    Dikke KUS & Knuffels!
    X

  • 30 December 2012 - 13:02

    J. Dam. Geers:

    dag lieve janneke heb eindelijk alles gelezen. nog een fijn 2013 voor jou. hoop dat de volgende keer skipe beter gaat oma jo

  • 30 December 2012 - 18:20

    Wilco:

    Lieve Janneke, het blijft leuk om je verslagen te mogen lezen. Je schrijft leuk en daardoor is het net of we er allemaal bij zijn. Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, je was er van te voren toch een beetje zenuwachtig over. Ik hoop dat je leuke kerstdagen hebt gehad en alvast een knallend nieuwjaar toegewenst. xx wilco

  • 01 Januari 2013 - 11:09

    Adje En Minus:

    Hey Janneke ,wat n leuke foto,s je geniet er wel van he, de beste wensen voor 2013 en maak er wat mooi,s van, dat zal jou best lukken.Dikke kus en Groetjes Adje en Minus

  • 01 Januari 2013 - 19:24

    Colinda:

    Hoi janneke,
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin en dan vliegt de tijd ook voorbij.Maar misschien vind je het zo leuk dat je ook weer wel wil blijven.Hier gaat alles gewoon zijn gangetje.We wensen jouw een leuk,gezellig,gezond 2013 toe. Groetjes colinda,ruud,celine en darren.

  • 03 Januari 2013 - 20:14

    Vivian:

    Hola Chica ! Leo que haces un tiempo muy bueno :) Ik heb eindelijk de tijd genomen om je verslagen te lezen. Er leuk en ik geniet met je mee. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 13698

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: