nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen!

Door: jannekebosters

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 April 2011 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

Vandaag nog even om sportbroekjes geweest, morgen de laatste boodschappen doen en dan donderdag mijn eerste 2 weken stage in Breskens.
Ik vind het eigelijk wel steeds leuker worden hoe dichterbij het komt.
Donderdag word ik om 1 uur opgehaald door mijn Omaatje en Dirk , die brengen me naar me stage.
Ik moet er om 3 uur zijn, dan krijg ik uitleg en gaan we het rooster bespreken!
Op mijn stage zijn al 2 stagaires aanwezig, en een ander meisje komt tegelijk met mij aan.
En dan moet ik 2 hele weken voor mezelf koken, me eigen was doen, opruimen... Als dat maar goed komt!
Maar ja, ik heb vast wel ergens talent voor dus dan komt het misschien toch wel weer goed?!
Het zal best druk zijn op het park , deze twee weken, want het is pasen en meivakantie!
Ik blijf er tot 6 mei en daarna moet ik wachten tot 4 juli.
Maar als het eenmaal 4 juli is, zit ik er tot 9 november!

Jullie horen van me!

  • 22 April 2011 - 16:31

    Anja:

    Nou Janneke succes. Ik wacht met spanning op je verslagen.

    kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Stage 2011

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2011

En de tweede week is ook alweer gedaan!

05 Juli 2011

en ik ben er weer!

19 April 2011

nog 2 dagen!

02 Maart 2011

Stage 2011
Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 13687

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: