En de tweede week is ook alweer gedaan! - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu En de tweede week is ook alweer gedaan! - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

En de tweede week is ook alweer gedaan!

Door: jannekebosters

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 Juli 2011 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

In deze week was ik maandag en dinsdag vrij. Dus ik was zondagavond naar huis gegaan. Hoewel ik maar een week was weggeweest, was het toch echt heerlijk.
Op maandag ben ik met Luuk , Maudy en Thijs naar het zwembad gegaan. En op dinsdag weer me spullen gepakt en nog ff houdoe gezegd tegen een paar mensen.
Ik had alleen best veel boodschappen gedaan, dus het was nog niet zo makkelijk om heel op de camping aan te komen. Gelukkig zat er een meisje in de trein en boot die me heeft geholpen. Was erg aardig.
Op woensdag begon ik om half 10 op het zwembad tot 3 uur. En van 5 tot half 6 weer. 's Avonds was het weer tijd voor de minidisco. Op donderdag begon ik met de Koos route samen met Marco, deze ging alleen niet door ivm slecht weer dus was er geen Koos bij , en de muziek hadden ze in het zwembad nodig. We hadden prinsessen en piraten feest. Er waren bijna 30 kinderen, drukke bedoeling dus! Eerst gingen de meisjes een kroontje versieren en de jongens een zwaard . Daarna gingen we een kleurplaat maken , die plakten we op een vuilniszak en gingen we de vuilniszak ook nog versieren. Nooit gedacht dat kinderen van 6 al zulke divas waren. Want die gingen echt niet in een vuilniszak lopen! Dus ik ook een vuilniszak aan. Eerst een discussie over of het een vuilnis zak was of een jurk. Maar uiteindelijk hebben toen alle kinderen op 2 na ook een mooie jurk aangetrokken. Daarna was het tijd om pannekoeken te eten, toen die allemaal opwaren deden we een speurtocht , die helaas door het slechte weer binnenmoest. Ondertussen alle spullen klaargezet voor cakeversieren, en ondertussen het cake versieren kwamen de ouders binnen druppelen. En daarna moest ik naar het zwembad . Die avond zijn we uit geweest naar Groese Duintjes, was een gezellige avond. Gelukkig moest ik de volgende dag pas om 1 uur beginnen met fietsverhuur. 's Avonds weeer de minidisco. Op zaterdag begon ik met het zwembad. 's Avonds omroepen en pauze overnemen op het zwembad en de minidisco. Op zondag koos wake up, de vakantiedans en knutselen en daarna weer zwembad.

Deze week is me veel beter bevallen als de vorige week, hele gezellige groep . Soms is het werk alleen een beetje eentonig.


  • 19 Juli 2011 - 18:21

    Ulrike:

    hey jannie,
    leuk te lezen dat je hat al wat beter gewend raakt, ga zo door je kan het!!
    knuf van de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Stage 2011

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2011

En de tweede week is ook alweer gedaan!

05 Juli 2011

en ik ben er weer!

19 April 2011

nog 2 dagen!

02 Maart 2011

Stage 2011
Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 13688

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: