en ik ben er weer! - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu en ik ben er weer! - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Janneke Bosters - WaarBenJij.nu

en ik ben er weer!

Door: jannekebosters

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Juli 2011 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

Ik ben alweer een dag op Zeebad.
Ik zag er heel erg tegen op om hierheen te gaan, je bent toch tot 9 november weg van alles wat je lief is.
Gelukkig hebben sommige lieve mensen een stukje in me boek geschreven, die ik bij me heb, met fotos en verhaaltjes erin. Zodat als ik iedereen mis, ze toch een beetje dichtbij zijn.
En dan hoor ik je denken, maar je zit toch maar in Breskens? En ja , dat is ook zo, maar ik ben gewoon een heimwee kind.
Gister zijn we rond half 10 weggereden vanaf huis, met een hele volle auto. Toen we hier aan kwamen , heb ik de sleutel opgehaald , en zijn we alles ff op zn plek gaan zetten.
Daarna gingen papa mama en marieke weer weg, tot mijn verbazing , viel het afscheid minder zwaar als verwacht! Daarna ben ik om 1 uur begonnen met fietsverhuur, was best lastig want ze hebben een nieuw systeem ..
En als er dan ook alleen maar duitse gasten komen, kan dat best lastig zijn in je eentje.
Daarna moest ik eigelijk het zwembad overnemen , maar dat hoefde niet meer door een soort van miscommunicatie.
Daarna was het alweer tijd voor de minidisco.
Mark ging in Koos en Dominique en ik gingen met de kinderen dansen, er waren iets meer als 10 kinderen, maar hoeveel precies daar waren we nog niet helemaal aan uit.
's Avonds lekker pasta gegeten, en daarna tv gekeken. Toen smste scar of ik mee ging naar het strand, dus daar ook nog ff gezeten. En toen kwam de nacht, papa zei me dat ik gewoon op de slaapkamer moest slapen ipv in de bank... Dus ik doe 's nachts me deur open, zit daar een superdikke mega grote enge spin. Dus ik durfde naar niet meer naar binnen, snel me deken meegenomen en weer op de bank beland.
Vanmorgen was het weer vroeg dag, ik moest koos route rijden om kwart over 9 . Na het rondje op de camping waren we weer terug bij de kidsclub voor de vakantiedans. Je merkt al dat er meer kinderen zijn, stond ik in de mei vakantie met een stuk of 7 kinderen waren het er nu 18. En toen was het knutseltijd! We moesten eigelijk een inkleurmok maken, maar de voorraad bestond uit 5 bekers, en daar kom je niet ver mee als je 18 kinderen binnen hebt zitten. Dus we hebben vandaag een Koospuzzel gemaakt!
Tussen het knutselen was het natuurlijk weer drinkpauze, met de kindjes naar buiten . Na het drinken gingen we zakdoekje leggen spelen, gelukkig snapte de duitse kinderen het ook. Daarna gingen de kinderen nog ff verder kleuren, en om half 12 was het weer afgelopen. Daarna wou ik naar het zwembad fietsen , ligt me band er half af, niet echt handig als je de hele tijd heen en weer moet, is best een groot park. Dus op de fiets van scarlett, en ff de pauze overgenomen. Nu ben ik vrij tot 3 uur, heb net even wat sla , tomaat en komkommer gehaald , vnv eten we namelijk zalmsalade met aardappeltjes. Maar voor ik kan eten, is er alweer een hele tijd overheen gegaan. Moet namelijk van 3 tot 8 zwembad staan, en daarna moet het zwembad ook nog schoon! Dus het gaat hartstikke goed met mij! Je zal me nog vaker horen!


  • 05 Juli 2011 - 12:15

    Ulrike:

    hey meis,
    wat een spannend begin van je stage, ik hoop dat je een fijne tijd krijgt!!
    liefs ul

  • 07 Juli 2011 - 14:29

    Kimberly Schoep:

    Hoi Janneke!

    Wat vind ik het knap van je dat je vier maanden van huis weg bent. Dat zijn natuurlijk wel vier maanden weg uit je eigen omgeving, weg van alles wat je lief is, zoals je zelf al zegt. Ik vind het erg leuk om op deze manier te volgen wat jij daar beleefd! Hoop dat je nog vaker blogs zult schrijven. Ik wens je een hele fijne tijd toe daar in Breskens!

    Liefs,
    Kimberly

  • 10 Juli 2011 - 12:50

    Jennifer:

    Schat,

    Wat ben ik trots op je! Maar wat gaat het goed. doorzetten hoor. Ik ben alweer bijna op de helft, en heb het super hier. Moet je echt veel vertellen misschien dat ik je van de week even bel. Geniet van je tijd daar.
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Stage 2011

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2011

En de tweede week is ook alweer gedaan!

05 Juli 2011

en ik ben er weer!

19 April 2011

nog 2 dagen!

02 Maart 2011

Stage 2011
Janneke

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 13689

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 10 Mei 2013

Canarische eilanden

21 April 2011 - 09 November 2011

Stage 2011

Landen bezocht: